Welcome to the Rise of Agon Community

Create an account today to engage in discussions and community events on the Rise of Agon forums.

I Don't Even Play This Game

Discussion in 'Rise of Agon Videos' started by Itwas Luck, Nov 12, 2020.

  1. Blaze

    Blaze Black Knight

    Joined:
    Apr 29, 2017
    Messages:
    1,335
    Likes Received:
    1,663
    intro is epic lol
     
    Collapse Signature Expand Signature
  2. Itwas Luck

    Itwas Luck Air Elemental

    Joined:
    Aug 25, 2016
    Messages:
    394
    Likes Received:
    766
    Thank you for the kind words.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  3. Bonii

    Bonii Infernal
    Tester

    Joined:
    Jan 29, 2016
    Messages:
    547
    Likes Received:
    909
  4. NIka Shindo

    NIka Shindo Goblin Warrior

    Joined:
    Feb 19, 2019
    Messages:
    31
    Likes Received:
    16
    nice one luck Lucky i aint playin orelse you would have competition
     
  5. Itwas Luck

    Itwas Luck Air Elemental

    Joined:
    Aug 25, 2016
    Messages:
    394
    Likes Received:
    766
    thanks, but Kilset wears skinnier pants than you.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  6. Bonii

    Bonii Infernal
    Tester

    Joined:
    Jan 29, 2016
    Messages:
    547
    Likes Received:
    909
    Make sure you let Kilset know that skinny jeans are out of fashion in the UK, I’m a baggy ass gangster just like him now
     
  7. YapYapYap

    YapYapYap Crypt Guard

    Joined:
    Jan 25, 2020
    Messages:
    188
    Likes Received:
    131
    Pretty strong
     
  8. The Red King

    The Red King Obsidian Golem
    Loyal Legend

    Joined:
    Aug 10, 2016
    Messages:
    1,795
    Likes Received:
    1,870
    Luck vids are my favorite vids - and such an epic beginning reminds me of the 2010 video luck getting away from like 50 people on Ice as spells flew past him. So epic!
     
  9. JEDIMind

    JEDIMind Black Knight
    Wealthy

    Joined:
    Apr 14, 2016
    Messages:
    1,114
    Likes Received:
    1,492
    Yo how you gonna claim you're good then get 2v2 by someone who doesn't play and someone who lives in Pakistan.
    You guys legit still spend days in this game.
     
  10. L1 Saint

    L1 Saint Infernal
    Hero

    Joined:
    Mar 1, 2016
    Messages:
    557
    Likes Received:
    470
    That fight was in april bud when everyone was playing. And btw styles has 350 ping and never played Darkfall till roa. They got shit stomped, sucks to suck. Thats why they 3v2ed us in my video when i stickied them both down once again LOL.
     
  11. JEDIMind

    JEDIMind Black Knight
    Wealthy

    Joined:
    Apr 14, 2016
    Messages:
    1,114
    Likes Received:
    1,492
    That's for explaining.
    Did I mention one of the guys is from Pakistan?
    I think Mag has his butler holding up the antenna for internet connection.

    No one watches your vid so never seen it.

    Hmm. Ok bud.
     
    Landon Dorf likes this.
  12. L1 Saint

    L1 Saint Infernal
    Hero

    Joined:
    Mar 1, 2016
    Messages:
    557
    Likes Received:
    470
    Imagine saying no one watched my videos, but almost all of them you commented on LOL. You have never been good the 15 years you have played this game, Time to get off lucks nutz bud its 2020 now.
     
  13. JEDIMind

    JEDIMind Black Knight
    Wealthy

    Joined:
    Apr 14, 2016
    Messages:
    1,114
    Likes Received:
    1,492
    I can't imagine caring about anything in a video game. Let alone one 15 years old....with 20 people that play...and everyone who was any where good are long gone.
    I just consistently see you talk shit then get put down by people who don't play.
     
  14. AzraelVII

    AzraelVII Undead Dwarf

    Joined:
    Jun 6, 2017
    Messages:
    217
    Likes Received:
    252
    .
     
    #34 AzraelVII, Nov 14, 2020
    Last edited: Nov 14, 2020
  15. L1 Saint

    L1 Saint Infernal
    Hero

    Joined:
    Mar 1, 2016
    Messages:
    557
    Likes Received:
    470
    Who has "put me down", No one was good back then you guys jsut had charas beating new players thinking your good. When everyone got on even playing fields you all quit because you just couldnt win fights anymore. Lets be honest LOL Only person i have lost to when the game was actually decent in april was squanto and arrow. Sucks to suck kiddo
     
  16. Oresmacker

    Oresmacker Obsidian Golem
    Supporter

    Joined:
    Aug 30, 2016
    Messages:
    1,680
    Likes Received:
    2,243
    Kid I used to hit you with so many rights you was begging for a left.
     
  17. Itwas Luck

    Itwas Luck Air Elemental

    Joined:
    Aug 25, 2016
    Messages:
    394
    Likes Received:
    766
    saint, it's okay to die in a pvp game.
     
    Collapse Signature Expand Signature
    The Red King, MagneticMan and Fengor like this.
  18. MagneticMan

    MagneticMan Celestial

    Joined:
    Nov 8, 2015
    Messages:
    622
    Likes Received:
    1,108
    damn lucks making the game look fun!
    too bad ill never play this game again untill ibis gets booted the fuck out!
     
  19. tk5801

    tk5801 Undead Dwarf
    Hero

    Joined:
    Nov 24, 2016
    Messages:
    224
    Likes Received:
    66
    Yo mag when I was in Canadian prison I saw this Arabic guard who saw me with my shirt off and he was like holy shit impressed as fuck right away
     
  20. L1 Saint

    L1 Saint Infernal
    Hero

    Joined:
    Mar 1, 2016
    Messages:
    557
    Likes Received:
    470
    Shittttt i was a bot back then, Once i got decent and .5ed kids, they just used the excuse "all the good players quit". But in my video i kill all the "#1 players in the game" as they say to their selfs LOL
     
    Oresmacker likes this.